Помощ, информират ме!

Утре вестник "ТРУД" излиза със следното заглавие: "Надежда Михайлова - най-скъпият евродепутат!", визирайки похарчените от "Синята Коалиция" 470 349 лева и СЕДЕМДЕСЕТ СТОТИНКИ (държа да отбележа) за ТВ реклама (само) и резултат от едва един евродепутат.

Разбира се, за Надежда Михайлова са похарчени много повече пари (принизихме го до трансфера на Роналдо) - билбордове, заснемане на видеоклипове, концерти, наеми на зали, плакати, заплати на щабове, пари за платени публикации в пресата и вестници като "Труд" и "24 часа", защото както знаем - избори демокрация не правят, но вестници хранят.

Но не е това нещото което ме подразни, вижте видеото и обърнете внимание на това изказване:

"Един глас излиза на ГЕРБ едва 16 стотинки!"


ГЕРБ определено не ме трогнаха с посланието си "До последен дъх...", както и кампанията им НЕ струваше само 100 000 лева - отново не са вкарани в сметката билбордове, радио спотове, плакати, брошури, щабове, платени публикации.

Освен това шефът на ГЕРБ, се раздаде на 101% за тази кампания, ГЕРБ вложи не само пари, заложи и здравето на лидера си и пострадалия му глезен. Бойко инвестира частица от себе си във всеки един избирател, като прати снимките на глезена си по медиите.

Вече обърнах внимание на това колко е грозно да пишеш закони и да сам да ги нарушаваш както и защо от БКП никак не са социалисти, възкликнах и Помощ, регулират ме!

Сега възкликвам - Помощ, Информират ме!

Информират ме по начин пошъл - кой колко изхарчил (инвестирал) и каква възвращаемост има на политическата сцена.

Ако бях гласоподавател на ГЕРБ, щях да съм жестоко обиден - та циганите взимаха по 30лв. и пиле даже на глас, аз за 16 стотинки ли щях да се мина?

В този ред на мисли, трябва ли да съм поласкан като гласоподавател на хубавото Наде, че съм "купил" най-скъпия продукт на пазара :)

А сега сериозно... говоренето на един толкова низък език за гласове и гласоподаватели, както и колко струвал на партията даден кандидат не само ме отвращават, но и говори много лошо както за българските журналисти, така и за нагласите на обществото, което отдавна не приема покупко-продажбата на гласове за феномен, изненада или нещо което заслужава внимание. То е ежедневие - като дупките по улиците!

Спокойно, институцията на изборите ще девалвира още - в това пропадане както видяхме дъно няма!


3 коментара:

  1. fen Says:

    Само сега някой да не иска ресто.

  2. MARFI Says:

    Хах, като каза ресто се сетих за "скока" на пенсиите от 1 стотинка есента :)

    Много евтина ни стана политиката :)

  3. sepuko Says:

    Ами, Линков, то във филмчето се казва, че са имали най-евтината телевизионна реклама. Фактологически може и да са прави. Боли ме гъза за ГЕРБ, искам да няма манипулация с информацията.