Блог Игра - държавата / асоциацията

Ганчо ме въвлече в една приятна блог игра стартирана от Бого и силно промотирана от Надито - асоциации на тема "държави":

< това е една от асоциациите ми с Гърция.

Истинско Фредо-Капучино - такова каквото трудно - почти невъзможно ще намерите в родината - поради липса на кафе култура и подходящо обoрудване.

Фредо - Капучино се приготвя по следния начин:

  1. правите си в една чашка капучино
  2. в друга сипвате лед и заливате с горещото капучино
  3. със специален миксер бъркате мляко и лед, докато не станат на пухкава бяла сметана и заливате отгоре
Резултатът е неустоимо Фредо - Капучино!

Цената му в гърция варира от 2 до 4 и повече евра в според зависи заведението :) Насладата си заслужава!

Фредо - капучиното е едно от нещата, които винаги консумирам в Гърция и обикновено първото и последно нещо което пия на гръцка земя по време на дългите ми и уморителни автопреходи.

Други разновидности са фредо - еспресо - с еспресо кафе - горчивичко ми е, и фредочино, което е тема на друга история :)


А сега правилата на блог играта:

1. Намисляте си на кого да предадете щафетата – човек, който има блог
2. Питате го да напише коя е първата дума която му хрумва за дадена държава в света и играта започва.
3. Молите го след това да продължи играта като предаде нататък по същите правила.

Прехвърлям топката на Бейсим и го предизвиквам като човек с два паспорта да каже по нещичко за България и за Турция, както и на Алексей, който от почти същото положение да ни разкаже за Русия и България.

Не мога да пропусна и адаша - Мартин Ангелов - автор на горния колаж. За да не се повтаряме го замолвам да ни каже нещо за Англия :)

Разчупвам правилата на играта и приканвам всеки да се включи, дори без покана!

Следете развитието и в групата на favit.bg - Блогинки

Posted in Етикети: , , , |

11 коментара:

  1. martinangelov Says:

    Англия - тъмна биричка
    пият бая да :)

  2. Bunny Says:

    Ох, каква статия ше ти напиша за Итали! Заплювам си я!

    PS: Играта я почна Бого, btw.

  3. Анонимен Says:

    И аз това обяснявам навсякъде, но никой не ме слуша :) Аз съм някъде второ-трето прхвърляне. Не съм я започнала :)

  4. MARFI Says:

    Приписах авторството според както се полага, надавям се духът в блогосферата да се е успокоил :)

  5. Bunny Says:

    Ако решите, че Италия е прекалено очевидна като избор, дайте друга държава!

    Бразилия... или Сенегал?

    Колко съм нахална, а! :Р

  6. Bunny Says:

    М/у другото, "Фредо-капучино" :))))
    Сооо италиан, Марф! ;Р

  7. MARFI Says:

    Бъни, ми какво да направя като се сещам първо за това - глобализация :) Какво да се прави :)

  8. Bunny Says:

    Базикам те, айде за Бразилия ше пиша, че за Италия в момента асоциацията ми е работна! хахаха

  9. GaN Says:

    Добре, добре :) Трябва да го опитам това Фредо-Капучино :)

  10. СкручЪ Says:

    М/у другото, и аз Гърция си я свързвам с това (и Узо и Зорба).

  11. MARFI Says:

    Пробвал съм да пия Узо, но нещо не ме грабва, виж Метаксата е съвсем друг ликьор :)