Току-що скъсахме

Трейлър на един от любимите ми гръцки филми Молис Хориса (Μόλις Χώρισα) "Току-що скъсахме"

Накратко - действието се развива на 14 Февруари, главната героиня има и рожден ден на тази дата, подготвя се за двоен празник, но приятелят и е леко уморен от дългата им връзка и я зарязва по телефона, приятелите и се опитват да го скрият от нея, но тя в крайна сметка научава, накрая разбира се двамата влюбени се събират - точно като по филмите.

Сетих се за филма като гледах балоните-сърца пред Мол-а, писнA ми от тоя Св. Валентин, уж е само един ден, а хората са полудяли по него и се подготвят от 2 седмици - wtf?

Teaser:


Trailer:



И най-успешната песен от саундтрака Νύχτα Στάσου - Нощ спри се:




Posted in Етикети: , , |

6 коментара:

  1. Bla Says:

    Ако трейлърът, клипът и плакатът бъдат масово разпространени из интернет, всички ще намразят Св. Валентин отма.

  2. Анонимен Says:

    Затова аз празнувам Трифон Зарезан постарому! Св. Валентин не е наш празник. Пък и когато двама души се обичат не е нужен специален ден за да си го покажат.

  3. MARFI Says:

    Bla, помогни за разпространението им ;)

    Не знам за Св. Валентин, но аз със Зета Макропуля - главната герония и героиня от сериала Моно Еси (Само ти) - доста празници бих празнувал :)

  4. Анонимен Says:

    И мен нещо взема да ме боли главата от този Валентин :) Но от друга страна филма изглежда зарибяващ.

  5. MARFI Says:

    Филмът е страхоте, ще го кача в замунда с английските субтитри.

  6. Maria Peicheva Says:

    Поздрав, пиле: http://bnenova.blogspot.com/2009/02/blog-post_14.html :))