Пари нема, действайте

Нямало пари...

Зачитам:

"Част от бюджетния излишък на София - 30 милиона и 380 хиляди лева..."

Айде молим господин кмета, да впрегне част от тия 30 милиона лева и да подреди едни павета и да земе да почисти малко улиците, че вече не се търпи...

Доказано е че при някой мъже, едното мадо е по-голямо от другото, може би не е вярно, че при Бат Бойко ВСЯКО едно мадо е по-голямо от другото, но със сигурност е вярно, че в Бойколенд (София) ВСЯКА една дупка е по-голяма от другата и всеки един път е по-разбит от съседния.

Двама се карат, народа страда, зачитам:

"Нито кметството, нито държавата припознават за свои дупките.
Поддържането на бул. "Цар Борис III" е задължение на Столичната община, съобщиха от Националната агенция "Пътна инфраструктура" (НАПИ)."

Пичове, НЕ МЕ ЕБЕ чии е пътя, земете го оправете обаче.

Стига извинения:
Годжи - Пари нема действайте:



С писмо до войвода, се обърна народа
Я кажи мило шефче, начин за разплащане
Ти живот си живееш, туй добре го владееш
Устай ти пари нема, супери да плащаме


Posted in Етикети: , |

2 коментара:

  1. Анонимен Says:

    А тъпия педераст дето е направил тоя знак дали има предвид, че ако аз трябва да обърна внимание за да изчета целия текст докато кормувам трябва да направя катастрофа? WTF!?
    И да, мен също не ме ебе, ни най-малко не ми гъделичка и либидото. Да си оправят шибания път.

  2. Maria Peicheva Says:

    Според мен кратерите на Цар Борис III са от крачета на аварийно кацнал Неидентифициран летящ обект.