Безсъници

Проблемите със съня ми се задълбочават, но пък аз не се отчавайм и реших да ги обърна в своя полза. Преди време четох в един от най-известните и посещавани английски блогове интервю, в което човекът споделяше, че ключът към успеха на неговия блог се дължала в това, че непрестанно експериментирал и изпробвал нови неща.

Току що беше завършил шест месечен експеримент, в които спял по 20 минути на весеки час, това за 24 часа прави 8 часа - толкова, колкото казват лекарите, че са ни нужни.

Реших да пробвам методът му днес :)

През ноща всичко е толкова спокойно, имаш чувството, че времето е спряло, а природата затихнала.


Posted in Етикети: |

9 коментара:

  1. Блог на Павел Николов, астрофилолог Says:

    През нощта наистина е спокойно и се работи много по-добре, но после денят отива на кино. А това за 20-те минути - не зная. Аз, например, ако заспя за 20 минути, ще се събудя след няколко часа. Трябва да си купувам будилник, защото нямам. Между другото, също съм чувал, че човек трябва да спи по 8 часа, но аз, откакто се помня, спя по пет.

  2. Polly Says:

    There's a new Paul McKenna book - "I can make you sleep" :D

    Това с осемте часа не е вярно, нуждата за сън на всеки е различна. Има си трикове обаче, например:
    - навиий си часовника половин час по-рано и стани тогава, после ще ти е по-лесно да заспиш
    - не гледай трилъри или "екшън" филми преди да си легнеш, напомпваш се с адренали и после колкото и да искаш не можеш да заспиш
    - не си лягай защото трябва, легни си когато си уморен
    - ако не можеш да заспиш защото много неща ти се въртят в главата, направи си списък с всичките тия неща и после си легни
    Успех!
    :)

  3. MARFI Says:

    Мисля да пробвам това със списъка, мерси Поли.

  4. petervanev Says:

    Това със съня брат ми, не е на добре.
    Но - ти имаш ли проблеми, че спиш малко или просто се притесняваш, че не спиш колкото "трябва"? Защото ако не ти тежи, значи засега е ок...

  5. MARFI Says:

    Трудно заспивам, после като заспя спя по 4-6 часа и след това съм свеж.

    По някое време ми се доспива около обяд, следобяд се разсънвам и мога да изкарам дълго, дълго без сън и да остана до късно, късно и пак да стана рано, даже и без часовник.

  6. petervanev Says:

    Ами 6 часа - и аз така ги карам. Виж обаче защо заспиваш трудно - тоест, каквото правиш сега, не го прави. Аз се старая да не гледам филми, да не слушам музика или нещо подобно, а да заспивам или с книга, или на тихо. Това ми помогна много.
    А за обедният сън - опитай се да се опънеш някъде за 15-тина минути, ако можеш. Не да спиш, ами нищо да не правиш. Понеже ти си хиперактивен, предполагам, че това може да помогне...

  7. MARFI Says:

    Не гледам филми :(

    От работа е май.

    На обед гледам да се излегна да, на едно кожено диванче, помага!

  8. Анонимен Says:

    Линков, това винаги ли е било или почна в Aplus ? Денко ги съди в момента, можеш да се присъединиш и ти... :)

  9. MARFI Says:

    Сепуко, май по принцип, но се засили след Аплус, разбира се.

    Ами дай да се присъединя и да им земем парите.