Черно SEO

Преди време писах за един всеизвестен факт, че google дава челни позиции на съдържанието от blogspot

Днес докато наблюдавах едно от нещата, което никога не би писнало на един мъж наред с гледането на жени, гледането на голи жени и гледането на статистиките на блога ми относно посещенията от потенциално голи жени забелязах, че с едно споменаване само на фразата "много тъп" съм признат от Google, не само за много тъп, ама и много първа награда по много тъп съм взел, първо място в google.com и google.bg, при търсене на съчетанието: "много тъп". Ето и отговора ако търсите по тази дума, първо място:

И като каза, рече...: Туй боянци много тъп народ

Леле тия боянци много тъпи хора, леле... И почна да ги нарежда: Продадоха си шипоците (шипок е стръмна гола поляна, на която само шипки растат) и купиха ...
marfiland.blogspot.com/2008/03/blog-post_405.html - 132k -
Cached - Similar pages - Note this


Е покрай мен и жителите на Бояна са класифицирани вече като много тъпи, но... късно е за разкайване...

Впечатление, прави че съм задминал един много силен сайт, който просто е оптимизиран за тази дума:

video.bol.bg
23: 2, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, Много ТЪП, ...
video.bol.bg/cgi-bin/video/show-movie.pl?id=126 - 77k -
Cached - Similar pages - Note this


Доста по-голям, по-посещаем, със готин домейн, но уви Google смята, че аз съм значително по-тъп и именно затова съм на първо място :)

С този пост искам не само да кажа на всички ви, че няма да Ви се сърдя повече като ме наричате тъп, защото според големи авторитети като google, явно това е правдиво твърдение.

Искам и да Ви обърна внимание да подбирате внимателно думите в статиите си, защото макар и всички да знаем, че не бихте искали да оптимизирате сайта си за думите: много тъп, много грозен и много прост, може да се случи и неволно.

Posted in Етикети: , , , |

0 коментара: