Люлинският велодрум

Бих помолил всеки, който мрънка против бавния строеж на магистрала Люлин да замълчи!

В сегашния си вид магистралата играе ролята на перфектен люлински велодрум!

Минавам само няколко разбити квартални улички 300 метра от още по-разбитото околовръстното и се качвам с колелото с ширина на гумите от 3 см. на трилентов път и съм сам - съвсем сам!

Няма ги люлинските голфаджи, няма и дупки! Само малко разпиляни камъчета, но се преживяват! А какви скорости се вдигат само! Пътят е страхотен има денивелация и се надявам изобщо да не го завършат скоро, дори съм готов да инвестирам в подобен Trek, за да се наслаждавам максимално на трасето:
В момента съм с едно Пежо, което ми е връстник, but once you go Тrek you never go back, ask Lance:
И така, аз ще си извличам максимално положителното от този незавършен и скандален участък, а вие мрънкайте и за мен, като го завършат, ще ходя да карам на магистралата на Рила :)


Posted in Етикети: , |

4 коментара:

  1. LaSombra Says:

    Да, хубаво нещо са тези строежи. Аз от 12 годишен се учих да карам кола на бул. "Царица Йоанна". То като хванеш по строежа, колко са до Перник? Трябва да са около 40 км.?

  2. MARFI Says:

    Цялата магистрала трябва да е 20 км. В момента не са направили много, нямам километраж, но не бяха 5 км.

  3. Анонимен Says:

    По колко караш? И аз карам шосейка. Май сме били колеги в СУ НГФ.

  4. MARFI Says:

    Дай да караме толкова колега :)

    Карам колкото сила и светла част от деня е останала :)