Закачлива БМВ реклама

Креативна реклама на БМВ насочена към Premium Selection Cars - употребявани автомобили до 5 години, преминали редица проверки. То е като при жените, дори да не си и първият, "возенето" пак е страхотно :)"

Знаеш, че не си и първият...

Какво друго можеш да кажеш? БМВ винаги е предоставяла качествени коли и бидейки такива, да караш някоя, който вече е преминала през сериозна и задълбочена проверка не би било проблем, дори ако не си "първият", който я кара. Разбира се ако можеш да си позволиш чисто нова, направи го на всяка цена (и остави старата да я кара някой друг.)

"You know you're not the first." What else can you really say? BMW has always provided quality vehicles and as such, driving one that has undergone an in depth inspection shouldn't really be an issue, even if you aren't "the first"...to drive it. Of course, if you can afford a brand new one, by all means do so (and make sure your old one hits the lots for someone else.)


Posted in Етикети: , , |

3 коментара:

  1. Анонимен Says:

    ... а ето и реакцията на съответната sensitive group, почувствала се (защо ли?) засегната от направеното сравнение
    http://www.thepetitionsite.com/33/petition-against-bmw-ad-that-degrades-women

    За мен- още един чудесен аргумент и занапред да не допускам да ме въвличат в сексистки спорове и сравнения, в които всички/повечето се вземат твърде насериозно...

    Стела

  2. MARFI Says:

    Едва 27 signatures има засега :) А пък и момичето не ми се вижда изобщо под 18 :) Но нека хората протестират, тяхно право е.

  3. Анонимен Says:

    хммм, май ме е хванала "мароканска изразност" и ти убягва позицията ми ("кодирана" е в израза "sensitive group")

    Казано по нашенски...
    Факт е, че всяка/всеки от нас след първият/първата... няма как да има друг/-а Първи/-а
    (ти си ми "първи-А" или първи-прим или първи-секонд... - как ви звучи?)

    След първия път всяка/всеки от нас е -фигуративно казано- да, употребен/-а.
    И какво? Роклите/whatever "2nd hand" да не би да пишат петиции, `щото табелите по съответните магазини публично ги дефинират като "употребени"?

    Това са простите факти и те са сами по себе си неутрални.
    Ако някой ги приема лично и те му носят дискомфорт и обида, амииии... не ще да е от фактите, а от нечия възприятийност и некои специфики на себеидентификацията и себеоценката.

    Лично аз не изпитвам нужда да ми се извинява никой, защото фактът, че съм "употребена" никак не говори негативно за мен, смятам.
    Алтернативите са две:
    да си вечно "неупотребена" (повехнало, но пък неоткъснато=неупотребено flos)
    или да се докараш до многократно кърпен чорап от възстановителни хирургични интервенции.

    ... Относно рекламното лице, направо е комично да подскача да го защитава именно онзи, нарекъл го писмено "the sex object", току до текста, в който го обявява за дете...

    ... Относно бройката, чедо, пропуснал си важни детски книжки да прочетеш, кат`например "Приключенията на Лиско"
    Там се води следният диалог:
    - Мо`е да са жаби, ама са сто хиляди
    - Сто хиляди, ама жабииии