VitoshaRun 2010

И тази година се качих от НДК до Черни Връх.

Време със счупена лява ключица и байкови кецове - 2:46:55 (по-слабо от миналата година) и средна скорост от 6.32 км/ч.

На снимката от старта пред НДК сме с Бойко Танчев - сърцето и душата на "ВелоКлуб Мамут", Райко Стефанов от Колелото и Венци (Fen).

Хладното време тази година компенсира липсата на вода по подкрепителните пунктове, но не попречи на хиляди туристи да тръгнат на поход към върха.

Класирането излезна много бързо благодарение на момчетата от Тринити Софт и е достъпно по контроли/имена/номера на този адрес.

Участниците тази година бяха повече и по-добре подготвени и не успях да защитя 16-тото си място при мъжете от миналата година, въпреки че бях поставен под номер 15 в стартовата решетка :) Догодина повече :)

Posted in Етикети: |

12 коментара:

  1. fen Says:

    Беше яко. Благодарско за компанията:)
    Догодина пак, нали?

  2. MARFI Says:

    Аз благодаря, като ме задмина в ниското голям импулс ми вкара!

    И догодина пак и по догодина, живи здрави - всяка година!

  3. Ваня Says:

    Здравейте момчета, и аз участвах, тичах с вас известно време на равното, после изостанах :)))
    Това изкачване в началото направо ме разби...
    На връщане към София пък пътувах в една кола с момче на 10 години, което имаше доста по-добро време от мен и изобщо не мрънкаше, че е изморен
    Аз общо взето съм доволна от класирането си, обаче не съм сигурна дали ще се подложа на това нещо догодина :)

  4. MARFI Says:

    Хлапето ще да е бил Боян Иванджиков с време 2:38.

    По добро и от моето, изпревари ме някъде преди онова много стръмното изкачване, после аз го изпреварих под лифта, после пак ме изпревари по коларския път към върха.

    Момченцето се качи и миналата година за горе-долу същото време - евала!

    На връщане към София и ние с Венци пътувахме с кола, в която услужливо ни качиха други туристи, несвързани с мероприятието, май ги запалихме за догодина.

    А ти си почини, пий Магнезий - отпуска мускулите и се готви за догодина.

    Супер стръмнината се преборва или директно или обиколно по виещата се пътечка, мисля че времето ще е еднакво, догодина може да не се мъча, а да си обикалям.

  5. fen Says:

    Здрасти Ваня. Радвам се, че се запознахме. Много добро постижение, недей да скромничиш.Догодина пак, нали.
    p.s.Кръста как е?

  6. Ваня Says:

    ами кръста не ме боли изобщо, ама не знам за другата година:)
    Сега мисля да се пробвам в софийския маратон, ако благоволят да го проведат тази година, няма го в календара на БФЛА

  7. MARFI Says:

    Пробвай и х. Мусала връх Мусала, много е яко и е далеч по-кратко - 40 - 45 минути.

    На 12 Септ. ще е тази година.

  8. ваня Says:

    а не мерси - не искам да изкачвам нищо в следващите няколко месеца :)

  9. fen Says:

    И аз мисля да се пусна на маратона. Участвах през 2008-ма на 20 км., а миналата го пропуснах. Не се учудвай, че го няма в програмата им, те са толкова зле организационно, че......роман може да се напише.

  10. Дамски парфюми Says:

    Предполагам че е било страхотно... но за много хора вече не остава време за такива неща...

  11. MARFI Says:

    За спорт винаги трябва да остава време!

  12. Социална мрежа за новини и статии Says:

    Така е!
    За спорт трябва всеки човек да намира време...