WordCamp Greece

Снимка от лекцията ми по време на първия гръцки WordCamp (Wordpress Camp - събитие за разработчици и фенове на wordpress за обмяна и споделяне на идеи)

WordCampGRE се проведе в заседалната зала на солунския хотел "Мандрино", като желаещите да присъстват се оказаха толкова много, че залата не успя да ни побере и насядахме по пода.

Моята лекция беше на тема "Wordpress на 2, 3 ... езика. Защо и как?" и в нея говорих за опита ми с поддръжката на различните блогове на favit и за съществуващите решения за това как да си водим блог на повече от един език, преимуществата и слабостите им (виж презентацията в края на публикацията)

Това беше четвъртата ми презентация пред гръцка публика и на гръцки език, като и трите предишни бяха в рамките на OpenCoffee събитията, които в Гърция събират до 500 човека и включват до три истински презентации (не pitches).

Колкото и нескромно да звучи, съдейки по отзивите след лекцията - бях успях да заинтригувам и да задържа публиката до края, получих и доста поздравления и потупвания по рамото, както и няколко хвалебствени tweet-a - като мисля, че причината е много проста: успях да кажа по нещо интересно за всекиго в залата и бях искрен :)

За разработчиците и дизайнерите, за обикновените wordpress потребители, за тези които мислят че Joomla или Drupal са по-добри CMS-и... за всекиго. Рецептата е много проста - know your public & treat it well. Лекцията ми беше доста късно в програмата, затова успях да опозная добре публиката следейки реакцията и въпросите ми към предишните лектори. Бях подготвил презентация (по скоро bullets), който все пак да ме връщат към темата, когато почнех да се отклонявам прекалено с примери от реалния живот или как големите са подходили към темата с многоезичните блогове и услуги. Стига хвалби - презентацията:



Виж кога и къде ще има скоро WordCamp

Posted in Етикети: , , , |

0 коментара: