Участвам в два фотоконкурса, подкрепи ме :)

Участвам в два фотоконкурса, в които победителите се определят от публиката и сроковете за гласуване изтичат в края на месеца. Ще се радвам ако ме подкрепиш, но само ако снимките действително ти харесват.

Първият е организиран от вече мога да кажа приятелят ми Максим Гурвитс и внася свеж полъх в иначе доста соц фестивала "Аполония"

Снимките, с които участвам там са тези, цък върху тях, за да отидеш на сайта конкурса и да ги харесаш "like".

Sunset
Silk Waters

В интерес на истината съм първият участник в конкурса, а най-трудната част, както и в другия бе да подбера снимките ;)

Във фотоконкурса на Дневник можеш да участваш и ти, така че си помисли добре преди гласуваш за галерията ми:

Благодаря ти! Сигурен съм, че и твоето лято е било страхотно, ще се радвам ако споделиш моменти от него!

Posted in Етикети: , , |

2 коментара:

  1. Bobby Pfeiffer Says:

    Е какво стана, спечели ли нещо? :)

    Аз се отказах от всякакви конкурси откакто осъзнах, че фотографията започва да ме обсебва и нощем мисля в кой апарат да заредя новия Ектар или как да спестя за 85mm, f1.4 обектив.

    За сега съм доволна да си щтракам за кеф, и от време на време - фриленс :)

  2. MARFI Says:

    За жалост не, следващият път.