StartUp Bio & моята стартираща градина

От известно време се занимавам с домашно градинарство, отпуска ме и ми печели известно време далеч от екрана - опитай и ти - сигурен съм, че ще ти хареса.

Днес с помощта на стари дървени закачалки, няколко пластмасови бутилки и тиксо си сътворих капкова система за напояване (която оказа се, е рано да използвам все още)

Умните хора са го казали, че ако искаш нещо да бъде запомнено и научено за цял живот трябва сам да го направиш. Отсрани изглежда елементарно, но първоначално изпробвах системата без да изрежа дъната на бутилките - не само че трябваше да ги изваждам от пръста и да ги презареждам на чешмата, но и поради липса на въздух нямаше кап-кап ефект.

След като отразях дъната всичко тръгна като по вода :) Сега може да презареждам системата с една по-голяма бутилка и да съм спокоен, че зеленината ми няма да умре в горещите дни, дори да забравя да ги я поливам редовно. В момента растенията ми са в много ранен стадий и нямат нужда от толкова обилно напояване, но се радвам че ще съм подготвен когато този момент настъпи - повече пот в подготовката, по-малко обезводняване в жегата :)

Ако и ти си любител градинар и дори си мислиш да правиш бизнес от хобито си, хвърли едно око на долната покана:

"Ако си млад и енергичен, искаш да ядеш хубава храна и да предложиш алтернатива на ГМО продукцията, ако не се страхуваш от дълги продуктови и инвестиционни цикли и от капризите на времето, то разгледай програмата и лекторите на първата конференция за стартиране и управление на Био Бизнес - Start UP Bio. Старт ЪП Био ще се проведе на 24 Април (Събота) в сградата на ИнтерПред, София. Организаторите са предвидили и награди за най-запалените "земеделци", възползвай се!

По всяко време можеш да разглеждаш прогреса на домашната ми градинка оттук.

Posted in Етикети: |

4 коментара:

  1. wattie Says:

    Абе Марф,

    Това стана като блог на рекламна агенция. Поне платиха ли ти нещо за тези реклами?

  2. MARFI Says:

    Инициативата заслужава да бъде популяризирана.

  3. Boriana Boeva Says:

    А ти ще ходиш ли? Ако реша да отида, което ще стане в последния момент да напиша твоето име!

  4. MARFI Says:

    Благодаря ти Боряна, но вече взех наряд за Downhill-a и XC купата в Тетевен, а и събитието съвпада с Web for Tech Conference wtconferences.com и няма да мога, така че ако имаш познат, който ще, запиши него :)