Споделям много повече, отколкото пиша, не го изпускай!

С работата покрай favit, колоезденето, хокея и снимането ми остава съвсем малко време да пиша тук.

Не изпитвам и особена нужда, тъй като не малка част от нещата за които пиша са всъщност коментари или пък надграждания върху контекста на нещо вече публикувано другаде, което успявам да правя извън блога.

Далеч по-активен съм обаче в споделянето и пренасочването на ценна информация към различните социални кръгове, в които участвам. Затова с радост ви обръщам внимание на преродената функция над заглавието на статиите тук, която показва последното зрънце страхотна информация, която съм открил в необятното уеб пространство и споделил от профила си в favit към различните социални мрежи, които ползвам.

Информацията в това поле ще се сменя неуморно, а за да не изпускате нищо интересно може да се абонирате за емисията или направо да се регистрирате във favit и да започнете да ме следвате, там съм marfi

Малкото текстово каре, с което ви занимавам вече толкова време се захранва от добрия стар RSS протокол, който много хора побързаха да отпишат и дори да обявят за мъртъв, но аз съвсем не мисля, че потенциалът му е изчерпан, даже напротив.

В момента до rss-a на личен профил, а и на стрийм в favit се стига с малък хак, трябва да се добави ?output=rss след адреса му: http://favit.com/marfi/?output=rss, съвсем скоро с колегите ще оптимизираме този процес, както и ще пуснем редица "човешки" инструменти за по-атрактивно прехвърляне на активността от favit към външния свят - има толкова много чар в отворените пларформи, нали?

So stay tuned and follow me!

Снимка flickr, petmara

Posted in Етикети: , |

1 коментара:

  1. Peter Says:

    Горе-долу и с мен е същото. Вече не изпитвам нужда да пиша...