OpenCoffee Sofia Demo Day 1

Първият Demo Day на софийското OpenCoffee беше невероятен!

Малката, но уютна зала73 едвам ни побра. За следващите демота задължително ще сме в по-голяма зала, ще има вече и кафе :)


Изпитах огромна радост когато хората започнаха да се представят и чух че в залата има както програмисти и администратори, така и представители на Vivacom, Mtel на неправителствени организации както и най-важното - хора готови да инвестират!

Още от първата ни по-сериозна среща събрахме аудиторията която искахме!

Ще премина директно към презентираните продукти:

Първа говори Марта Месечкова от GetLokal.com - вътрешнофирмен startup на GoldenPages. Накратко, услугата ще се опита да се превърне в българския yelp, разгледайте я, все още е в бета, но може да ви е полезна. Аз лично ще и отделя внимание, чак когато има native версия за Android.

След представянето на Марта се започна една протяжна и скучна дискусия относно това как щели да се борят с негативни коментари и тролове. Как? Никак! Поне аз не бих се борил в началото - haters gonna hate, eagles gonna fly! Не ми харесва, че първата мисъл на хората когато има замесено потребителско съдържание са негативните коментари... защо не тръгнем първо с позитивната нагласа, anyway.

Втората презентация бе на fonii.com - услуга, която цели да направи месечните ви телефонни сметки по-прозрачни (все още в затворена бета, но можете да се наредите на опашката). Fonii стартира на първия StartUP Weekend в София преди месец с Георги Митев и... още един програмист - румънец, което иде да покаже, че противно на очакванията ми на StartUp Wekeend-a все пак се е случило нещо интересно, още повече между хора от различни държави. Наблюденията ми иот Social Innovation Camp-a, говореха обратното - екипи от хора с day jobs не са много трайни, радвам се че и тук останах изненадан.

Снимки от събитието можете да видите в профила ми в Flickr

Аз се разминах с представянето ми и агитацията за flattr, защото и след двете презентации се заформиха интересни и полезни дискусии и предпочетох да си говорим повече за родни, отколко за чужди идеи, колкото и да ми харесват те.

Има още една страхотна новина и тя е че от даренията на дори малка част от хората в залата, успяхме да съберем достатъчно пари и да покрием наема й (70 лв.) та дори и ни останаха 10 лева за вода и кафета следващия път! (ще публикуваме подробен отчет за средствата покрай който харчим и събираме)

Благодарим Ви!

Тъй като следващият път ще се опитаме да привлечем още хора и да сме в по-голяма зала, ще оценим високо помощта ви. Създадохме сметка в paypal, на която ще събираме дарения, за да може инициативата да се развива и разраства, възползвйте се по усет, воля и желание от долния бутон:








Следващото ни OpenCoffee Demo ще е след Нова Година, ще ви информираме своевременно през групата ни ще гледаме да ви зарадваме и със сайт на open coffee дотогава.

Flattr this

Posted in Етикети: , |

0 коментара: