DSLL Geo Coupon Trial

Digital Spaces Living Lab България търси тестери за ново приложение:

Geo-Coupon е iPhone приложение, което ще се тества през следващите шест седмици на няколко места в София! Създателите му Che-Tsung Lin и Yun-Te Su са от Тайван, но са спечелили световен конкурс, финансиран от Европейската комисия, и тестовете на приложението се организират в България от Digital Spaces Living Lab.

Geo-Coupon предоставя възможност да получите дигитални купони след като сте изпълнили посочена мисия и сте посетили определени места. Тя може да е разнообразна – да сте се чекирали на едно или няколко определени места, да сте закупили нещо и всякакви варианти, които биха били интересни за потребителя. След като сте изпълнили дадена мисия, Вие получавате купон за намаление на своя мобилен телефон, който е под формата на снимка на артикула, за който искате да получите отстъпка, и има QR код. Още докато сте в мястото където може да използвате купона, или при следващо посещение, Вие можете да покажете получения купон и да получите отсъпката, която той Ви дава.

За момента Geo-Coupon e разработен само във версия за iPhone. За да използвате Geo-Coupon е необходимо да имате iPhone 3 или 3GS, iPhone 4 или 4S, или iPad 2 или 3, с iOS 4.0xx или по-нова.


За да използвате Geo-Coupon е необходимо също така да имате и Facebook акаунт, който ще бъде използван само за начално удостоверяване и при чекиране на определено място ще изпраща съобщение във вашата лична страница за това, че сте се чекирали там. Ако искате, след края на тестовете на Geo-Coupon можете да изтриете всички тези съобщения в личната си Facebook страница.

От 21 май до 1 юли 2012 г. приложението ще бъде тествано на три различни места в София – в кафене, книжарница и ресторант. Идеята на създателите на Geo-Coupon от Тайван и на Digital Spaces Living Lab е да проверят по време на тези тестове как се възприемат възможностите за такива гео-купони и мисии от техните потребители. Ще бъдат предложени и проиграни различни мисии и купони предлагащи различни отсъпки (някои от които значителни :)), така че да се оцени какво е най-приемливо и желано за потребителите на приложението, дали те имат някакви трудности при използването му, и как мислят, че то може да се усъвършенства.

Posted in Етикети: |

0 коментара: