Re:TV показа Marfuzii.net

На осми септември, една моя публикация намери място в ефира на Re:TV. Иван Бедров, в предаването "Булевард България" цитира част от: Ако бях гръцки блогър:



Успявам да реагирам толкова късно, защото не гледам телевизия, а и не бях запознат с неофициалния архив на RE:TV, един чудесен проект на един много умен младеж от Русе - Калоян Цветков

Прегледайте архива, може да откриете и вашия блог там - http://retv.kaloyan.info/
Благодарности на Мария, която ми прати линка.

11 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Ха честито :) Това си е признание брат!
    Пращам ти една виртуална сметка за една истинска бира, която изпих за твое здраве и просперитет :))))))

  2. MARFI Says:

    Издавам ти фактура за бирата и в нея вписвам още две, както и цаца :)

  3. man0l Says:

    оо браво, повече от признание е :)

  4. MARFI Says:

    Благодаря Ви за подкрепата Приятели :)

    Много се радвам, че водя този блог, главно заради Вас :)

    Иначе нямаше да се познаваме с "pierrot".

  5. GaN Says:

    О, аз още тогава го гледах :) Дори два пъти :) Един път на живо и втори път на запис :)

    Мислех, че знаеш, но щом сега си разбрал - ха, честито :)

  6. MARFI Says:

    Споменаваха ми го, но не го бях гледал и нямах време да го орежа.

  7. Калоян Says:

    Благодаря за добрите думи, и се радвам, че проекта ви е полезен ... а и че още минавам за "младеж" ;)

  8. MARFI Says:

    Младеж :) Ти виж Комитата как се зарадва, източи си всичкото видео :)

  9. RoujkaBG Says:

    Честито и наздраве и от мен :)

    Супер е, че Ви има и ни давате възможност да Ви се мотаме из блоговете :)

  10. Анонимен Says:

    Ми да, това за гръцките блогъри си е новина! Евалата, батко, и на Марфузий и на Иван Бедров, че са я оценили. Нашите социалисти (или тези от ПЕС) трябва да се учат от тези, дето са в ПАСОК. Защото накъдето и да се обърнеш в интернет, все на гъз ги правят! Другарю Станишев, коткайте си блогърите, защото иначе дните ви са преброени!

  11. Анонимен Says:

    Да, да.Честито и от мен, макар и със закъснение.