И се влюбих

Може би сте забелязали, че напоследък малко съм запуснал блоговете, това е защото съм дълбоко влюбен.
Изгората ми е една приказна фея, която срещнах пред Народния Театър.
С Надя, стояхме на една пейка и си говорехме, когато срещу нас с бавна крачка присъща на дамите рекламиращи Victoria's Secret - сещате се ситни стъпки, единия крак се слага точно пред другия, дупето умело се поклаща като голяма камбана на храм и отмерва секундите, две секунди поклащане на ляво, две на дясно и времето спира.
Да, времето направо спря докато я съзерцевахме, толкова бавно и тържествено се приближаваше към нас, после седна на една пейка и кръстоса крак по най-невъобрзимо съблазнителния начин:
С Надя сме единодушни, че подобна стойка и излъчване не може да бъде постигната без усилени треноровки:
Останах съвсем обезoражен, когато деликатно започна да събува обувката на левия си крак, просто... от понеделник всеки ден обикалям пейките покрай народния, за да я зърна отново и нямам време да пиша много в блога, сега мисля да си взема лап топ и да списвам развитието на воайорството ми по-редовно:
Струва си :)

Posted in Етикети: , |

17 коментара:

  1. Polly Says:

    Love at first sight, huh?

  2. Анонимен Says:

    пише се ОБЕЗОРЪЖЕН ;)

  3. MARFI Says:

    Имате право, от оръжие :) Глава море, акъл... паве :)

  4. GaN Says:

    А, аз се чудя къде се изгуби, пък ти подир моми си бягал :)

    Чакам аз развитие на "воайорството" ;)

  5. Blago Says:

    Леле. Човече закъсал си го, а аз като приятел ще направя всичко по силите си да помогна. Как ли? :)
    http://govorilnq.blogspot.com/2008/05/wanted.html

  6. Анонимен Says:

    Дано само да сте една група. В смисъл,- явно е, че тя е от"А". Дано не си от "В" окръжна. Иначе е тъпо.

  7. smaragdus Says:

    Снимките са трагични, дори и за Canon PowerShot SD750, как е постигнато това?!

  8. So Says:

    На мен ми се струва, че има проблем с крака момичето и ако е така, сигурно няма да се почувствам много приятно на твое място, ама... ти знаеш по-добре.

  9. petervanev Says:

    Вземаш един термос вместо камерата, ама такъв голям - като микровълнова. И вътре чайник, пълен с топъл ърл грей, с малко мед и капка мляко, две чаши ( не пластмасови - сещаш се.. ) и вместо да я снимаш
    Я ПОКАНИ НА ЧАЙ!
    И да кажеш как е минало :) Вярвам в теб!

  10. Анонимен Says:

    Да, готина кака, ама с такива трябва да се внимава ;) Успех и дано да не си останеш само на воайорство, тва и баба го може :P

  11. MARFI Says:

    @Благо, Благодаря за помоща :)

    @Смарагд, снимките са на зоом и апарата стоеше в странна поза, все пак не съм професионален воайор.

    @Соня, няма проблем с крака, ок е, принцесите нямат проблеми с краката.

    Благодаря на всички за интереса и подкрепата :)

  12. Blago Says:

    По последна информация феята е балерина. Стойката на крака й е на балерина, но не професионална, а която се занимава / или занимавала / за удоволствие.
    Ще Ви държа в течение :)

  13. Анонимен Says:

    kolko da si zagurql. ne 4e taq e neshto ama vse pak edvali shte se zanimava s takiva deto sedat i pishat blogove v internet. zle si....

  14. MARFI Says:

    @Анонимен...

    Направо ми разби надеждите.

    Еми освен да се примиря с твоето експертно мнение, написано на чист български, без каквито и да е грешки и да си умра девствен и пишещ по блоговете и едничката ми радост да са заядливите ти коментари :)

  15. man0l Says:

    Марфи давай смело! Любовта била измислена от комунистите да е..ат без пари ? :D Не сега е на мода ( мацката има изкусителен крак.. да добавя )

  16. Анонимен Says:

    Марфи, много се радвам за теб. Самото чувство да си влюбен в една непозната фея, прави емоцията още по-приятна. Това си е цял океан от романтика. Дерзай, потопи се в необятния свят на любовта, пък макар и воайорска. А дори и да не срещнеш никога вече тази фея, поне ще имаш муза, за да твориш и извършващ геройства! Успех!

  17. Анонимен Says:

    Добър шпионаж сте направили :)