Безплатен достъп до Facebook на мобилния от Mtel

Откакто преди няколко седмици спонтанно се сдобих с много симпатично HTC Tattoo (ще разкавам по-обстойно, обещавам) непрестанно разцъквам различни приложения, проверявам си пощите и twitter профилите в движение. Единственият ми проблем, е че когато няма свободни безжични мрежи наблизо много ми се свиди да плащам мобилен трафик на Мтел, НО от днес има една много добра новина.

Мтел, е един от над 50-те мобилни оператора, в чиито мрежи достъпът до новата мобилна и далеч по-лека версия на facebook - 0.facebook.com няма да бъде таксуван.

На сайта на Мтел все още няма официално обявление, но след кратък разговор с оператор на *88 от телекома потвърдиха че от 19 май (днес) са част от сделката на vodofane с facebook.

Сега, дори когато пътувам ще мога да проверявам какво се случва в мрежата ми от контакти и до известна степен да следя новините. Ето и списък с всички мрежи в който трафикът от и към 0.facebook.com няма да се таксува:

Честито!

Posted in Етикети: , , , |

16 коментара:

  1. toshkabg Says:

    Дам.. Днес получих СМС-че за това =)

    Много е удобно! =)

    Бих искал да попитам, има едни игрички във Фейсбуук, но са под Iframe, дали ще ме таксува?

  2. h4ckY Says:

    хм.. странно, как M-Tel са е съгласили на подобно нещо :)

  3. MARFI Says:

    Хм, аз СМС не съм получавал, трябваще да им се обадя :)

    А за игрички - май изобщо няма да има - говорим за много лека версия.

    Мтел са се съгласили по нареждане на Водафон :)

  4. h4ckY Says:

    Е то добре че са Водафон, че да видим една хубава услуга, поне според мен, иначе ако чакаме от MTel да дойде нещо... ще трябва да умрем в молитви. :)

  5. Арков Says:

    Интересно , но при опит да достъпя сайта получавам:

    0.facebook.com is not available from your mobile carrier.
    Standard data charges may apply.
    Go to m.facebook.com

    На М-тел съм с BlackBerry - че самия апарат е болклук е така, ама проблема май не е от там. ;)

  6. MARFI Says:

    Може да ти е от браузера, или да си на различен план или пък wi-fi.

    Аз сега спрях wi-fi, пуснах Mobile Network отворих Browser - апликацията на Андроид 1.6 на Tattoo-то и нещата се случиха.

    Отгоре се изписва - free access provided by Mtel.

    Нещото е много леко - само текст. Така че действително, ако имаш wi-fi връзка си ходи на m.facebook.com - по-богат е :)

  7. h4ckY Says:

    На мен предеи малко, от мобилния ми телефон, ми даваше че не мога да вляза с Opera Mini :S а това е много кофти, вградения "браузър" на моя античен телефон, Sony Erricson K320i, е толкова бавен... че няма на къде.

  8. nofearinc Says:

    Има прилични планове за GPRS на мобилните оператори, ако ползваш постоянно нет в движение, парите ти ще се избият многократно. Дори с велосипеда ще можеш да си 'вързан' със света.

  9. MARFI Says:

    Има планове, факт, но много трудно се ориентирам - допълнително трафик, пък минути за говорене, много ми е сложно, направо ужас.

    А как точно ще се избият парите? Плащат ми да ползвам ли?

  10. edinmilion Says:

    При мен не работи, дава грешка. Може би е за определени планове?
    Още не мога да повярвам...защото безплатно от ментел е първите три месеца от двугодишен договор примерно...

    И като цяло безплатно и Ментел не ми се връзва въобще!

  11. MARFI Says:

    Хаха, Ментел е силно попадение :)

    Светът се променя, днес ментиш, утре те ментят накрая осъзнаваш че и в нулата има сила - бизнесът на нулата.

    Очаквам рекламни послания и различни други рекламни модели да стартират именно от тази "нулева" платформа.

  12. nofearinc Says:

    @Линков, плащаш Х пари на месец като абонаментен план и имаш Y включени мегабайта трафик през GPRS. Това е всичко.

    Аз съм на Глобул, но просто планът е различен. За 12лв/м имам 100МБ включен трафик. Така изобщо не изключвам GTalk и синхронизацията и имам по 1-2МБ на ден само от услуги. С туитър, малко браузване и много мейли пак достигам до 60-75мб на месец трафик.

  13. MARFI Says:

    Аз си взех HTC-то преди няма и месец и от няколко седмици имам приложението NetCounter което на заден план си ми брой колко трафик ползвам.

    Цифрите само за няколко седмици на wireless са 594.66, за един месец сигурно ще чукна 1 ГБ. И какво правим с тоя трафик в роуминг? Примерно като ида до Гърция - плащаме го двойно и тройно.

    А мобилната мрежа ползвах само два/три пъти и е направила 3.67 МБ от нищото.

    Ако има читав план с 1 ГБ трафик ще си го взема, но трябва да има и роуминг :)

    Анивей предпочитам си wireless :)

  14. nofearinc Says:

    Роуминг няма, за съжаление. Поне аз разпитвах и ми казаха, че трафикът се чарджва на оператора, към който се закача в чужбина.

    А това твоето 'цъкане' на GPRS-а може да е заради включен gtalk, синхронзиация на мейл, календар, контакти или нещо друго. В крайна сметка зависи и какво правиш със самия телефон, де.

  15. MARFI Says:

    Ами нов е и ръчкам доста, предполагам че след няколко седмици ще намаля потреблението :)

  16. Съновник Says:

    да не се получи нещо като "неограничените разговори " на глобул. Които всъщност са ограничени до "разумните" 1500 мин