Six Degrees of Separation

Вчера гледах един страхотен документален филм "Six Degrees of Separation" (виж го и ти в края на поста) Накратко, във филма на 40 различни човека по всички крайща на света бяха раздадени 40 идентични пакета, като целта беше те да стигнат до един професор по биология в Бостън, като пътуват единствено между хора които се познават лично (но не повече от шест) - сещате се - аз познавам някой, който познава някой друг, той трети, който пък познава професора.

Колко пакета достигнаха целта си, няма да ви кажа веднага, ще споделя само, че много се въодушевих от идеята и реших да я изпробвам веднага.
Първоначално избрах Майкъл Арингтън и набелязах Петър Недялков от екипа на NEVEQ като първи пост в щафетата ми, записах и пробно видео, което щях да изпратя на Майкъл, което да описва идеята ми и пътя на посланието:



След като се чух с Петър и се оказа, че лично познава Майкъл и всъщност диска изобщо няма да има дълго и изпълнено с приключения пътешествие, осъзнах че съм подходил грешно към експеримента - Майкъл Арингтън, като създател на един от най-известните технологични блогове в света - TechCrunch е доста известна личност със страшно много контакти. Въпросът не е дали диска ще стигне до него, а кога. Все едно да изпратя колет до Франкфурт (най-голямото европейско летище) и да се чудя дали ще пристигне - естествено, че ще пристигне!

Затова избрах абсолютно непозната и безизвестна личност - Jandy Stone от Лос Анджелис. Утре ще запиша ново видео и в най-скоро време то ще започне пътешествието си.

Идея си нямам кой би могъл да я познава и явно дискът ще пътува доста, ще е далеч по-интересно приключение, ще се радвам ако го следите редовно :)

А ето и обещания филм:

Posted in Етикети: , |

3 коментара:

  1. أمل Says:

    чувала съм за този експеримент, адски интересно! :)

  2. MARFI Says:

    Има и игрален филм от 1993 с Уил Смит по повода: http://fav.ly/UToFHs

  3. pierrot Says:

    И аз бях чувал за експериментът, но не знаех за този филм. Много интересно звучи това, което си намислил и дано да се осъществи :) Чакаме новини :)