tag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post6225009859682917315..comments2023-07-02T18:42:46.451+03:00Comments on И като каза, рече...: Магистрала Люлин ли?MARFIhttp://www.blogger.com/profile/13668393383418276280noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-22416207573435755212009-08-05T15:30:50.923+03:002009-08-05T15:30:50.923+03:00Обичам паркингите в София! Всичките са на едно нив...Обичам паркингите в София! Всичките са на едно ниво, кой асфалтиран, кой чакълизиран. Малко и малки. Няма един нормален многоетажен паркинг! Ако ни бяха по-разплути градовете, ако хората живееха в предградията (ама не по склоновете на Витоша, а примерно към Елин Пелин), ако имахме повече реално използваемо пространство, тогава големите паркинги на едно ниво щяха да са ОК.<br />Но при нашата реалност, в която градовете растат навътре и нагоре и стават все по-плътни, има 2 решения: или начинът ни на мислене да се промени и да започнем да растем встрани (да бе!), или паркингите да се напаснат към нашите градски условия и да пораснат нагоре и надолу!muiiiohttps://www.blogger.com/profile/07174803263261961884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-9958586844251642582009-06-21T23:57:42.691+03:002009-06-21T23:57:42.691+03:00@marfi,
Извинявай, че не го писах в предния комен...@marfi,<br /><br />Извинявай, че не го писах в предния коментар -- късно се сетих. Никой не иска да качва камионите на жълтите павета. Най-малко пък тези, дето ги карат. Но факт е, че единствено по Околовръстното на София трафикът е градски. Това го няма никъде по първокласните пътища. Дори във Велико Търново, а там все пак минаваш през града!LaSombrahttps://www.blogger.com/profile/05668049148095973088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-80857267357353951432009-06-21T23:55:12.010+03:002009-06-21T23:55:12.010+03:00@Огнян
Позволявам си да коментирам тези неща, защ...@Огнян<br /><br />Позволявам си да коментирам тези неща, защото съм тираджия. Първо, в никой град няма такова транспортно безумие както в София. По цяла седмица въртя из страната, но като дойде да се прибирам в София се изприщвам.<br /><br />Второ, не е само Била-та. Пробвай да влезеш в паркинга на Фантастико в Люлин 6 -- тясно, перпендикулярно се паркира с 3 маневри (при положение, че леката кола я паркирам с една, независимо от разстоянието!), а като капак -- леките коли според знаците трябва да излизат от там, откъдето влизат бусовете и камионите. И не е само това в 6-ти. Във всички "Фантастико" е така. Конкретно този паркинг на билата е направен от хора, които не са се качвали на автомобил. Като излизаш от бариерата, следвайки правилата, левият ъгъл на бронята ти минава на 5 см. от колонката на бариерата. Това с Форд Ескорт (не с Хъмър!), с десен завой без да влизаш в "насрещното". То затова колците им са изкъртени на завоите.LaSombrahttps://www.blogger.com/profile/05668049148095973088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-23790261531923449752009-06-21T14:42:25.495+03:002009-06-21T14:42:25.495+03:00За паркингите при метростанциите: Билла точно, за ...За паркингите при метростанциите: Билла точно, за да не им паркират на паркинга направиха безумието да сложат бариери с магнитни карти (като в моловете).<br />За трасето: LaSombra - няма значение какъв е плана, ако в следващите 5-6 години потока от Перник стига (само) до тунела. И сега е пълна кочина, какво ли ще е като пуснат магистралата...Огнянhttp://ogre.ikratko.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-55971418284712290412009-06-21T13:29:44.180+03:002009-06-21T13:29:44.180+03:00Не ще и съмнение за Околовръстното. Би трябвало да...Не ще и съмнение за Околовръстното. Би трябвало да се направи цялото като в ремонтирания участък на южната дъга -- транзитния трафик да кара по средата без нищо да му пречи, а местният -- в по-бавни ленти отстрани. Само че това иска пари и съгласие, а нито едното, нито другото ги има.LaSombrahttps://www.blogger.com/profile/05668049148095973088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-79982789003333791262009-06-21T12:19:39.485+03:002009-06-21T12:19:39.485+03:00E още малко да качим камионите на жълтите павета?
...E още малко да качим камионите на жълтите павета?<br /><br />Трябва си нормално околовръстно шосе на първо време!MARFIhttps://www.blogger.com/profile/13668393383418276280noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-20894556675916439122009-06-21T12:17:13.775+03:002009-06-21T12:17:13.775+03:00Не само камиони, но това е основната идея. В светл...Не само камиони, но това е основната идея. В светлината на това не е чудно, че никой не мисли за паркинги по пътя. Като цяло предназначението на АМ Люлин е да се изкарат камионите от Княжево. Вторичнит ефект ще бъде (теоретично) създаването на транзитен коридор през града, за да не трябва да се обикаля цялото Околовръстно.LaSombrahttps://www.blogger.com/profile/05668049148095973088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-28834629644872528092009-06-21T11:42:16.508+03:002009-06-21T11:42:16.508+03:00Живея в Люлин 20 години но плана в първия абзац не...Живея в Люлин 20 години но плана в първия абзац не ми звучи много добре издържан.<br /><br />Освен това не мисля, че само камиони ще се движат по този път :)MARFIhttps://www.blogger.com/profile/13668393383418276280noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-61873566017223869622009-06-21T07:24:18.188+03:002009-06-21T07:24:18.188+03:00АМ "Люлин", се строи за да се облекчи дв...АМ "Люлин", се строи за да се облекчи движението на големите камиони от Гърция. Явно не си живял в Люлин дълго, иначе щеше да знаеш какъм е планът. Магистралата трябва да мине през Западен парк, по поляната между бул. Петър Дертлиев (бивш Добринова скала), и да излезе долу на тунела. Тесният участък с грозния завой, по който се движи 310 е направен като временен път преди повече от 20 години. Камионите, които пътуват от Гърция за Румъния трябва да продължават към Бакърена фабрика, през Хаджи Димитър, квартал Левски, бул. Вазов, бул. Ботевградско шосе, Е79 и нататък към Русе, Видин или Оряхово. От другата страна магистралата трябва да се свърже с магистралния участък на разклона за Дупница и Кюстендил след Перник.<br /><br />Разбира се, дори да докарат магистралата до Петър Дертлиев ще остане като временно решение и под прозорците на хората 40 тонни влекачи ще се бутат, че да се доберат до Царица Йоанна, наляво, после надясно при Билла, покрай метростанция Сливница, по Ломско шосе и надясно по северната дъга на Околовръстното.<br /><br />Във всеки случай планираният маршрут е много добър (въпреки че долните комуняги са го планирали), само дето вече 20 и повече години не могат да го направят.<br /><br />Колкото до преминаването от магистрала към тесен път, то и сега си го има -- след прохода Владая цялото движение влиза в еднолентовия участък на Цар Борис в Княжево.LaSombrahttps://www.blogger.com/profile/05668049148095973088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-17652676096186842192009-06-20T22:25:32.841+03:002009-06-20T22:25:32.841+03:00Не Марфи, те много добре се "сещат" за т...Не Марфи, те много добре се "сещат" за това, което си написал. Въпросът е, че то е удобно. За тях няма смисъл нещата да бъдар решени тук и сега. За тях е добре проблемите да бъдат решавани в поредици от безконечни проблемчета, които едно по едно да бъдат решавани... от тях д нашите пари!wattiehttps://www.blogger.com/profile/05452465273190303773noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3439255340863545963.post-59831713485110989032009-06-20T21:09:56.879+03:002009-06-20T21:09:56.879+03:00Да, се смееш ли да плачеш ли!Да, се смееш ли да плачеш ли!Събинаhttp://entelegentno-blog.comnoreply@blogger.com